Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı Yer Altı Treni Hattı vatandaşlardan parçalanmamış grado aldı

Cumhur Reisi Recep Tayyip Erdoğan’ın güzeşte törenle açılışını gerçekleştirdiği Pendik- Sabiha Gökçen Hava Meydanı Metro Hattı’nı kullanan vatandaşlar, hizmetten memnun kaldı.

Iblağ ve Enfrastrüktür Bakanlığı bünyesinde Cumhur Reisi Erdoğan ve Ulaştırma ve Enfrastrüktür Bakanı Adaletli Karaismailoğlu’nun katılımıyla açılan Pendik-Sabiha Gökçen Hava Meydanı metrosu, İstanbulluların hizmetine sunuldu.

Yer Altı Treni hattı özellikle trafik yoğunluğu olan zamanlarda vatandaşların havalimanına gelişinde kolay sağladı. Metroyu kullanan vatandaşlar havalimanına trafik olmadan erinçli ulaştıklarını antlaşma ve paradan artırım sağladıklarını söyledi.

AA muhabirine mütekellim vatandaşlardan Ferhat Büzük, Kaynarca’da oturduğunu belirterek, “Çokça nazik kolaylık. Sabiha Gökçen’e süzülmek Pendik’ten çok zordu. Kurtköy’dahi trafik tıkanıyordu. Benim üzere işe gelmem çokça zor oluyordu ama şimdi çokça niteliksiz. Evimden buraya yaklaşık 6-7 dakikaya geldim.” dedi.

Metronun Sabiha Gökçen Havalimanına yaklaşmasının haddinden fazla bereketli olduğunu rapor fail Cüret, şöyle konuştu:

” Halkalı’dan binecek bir yaya, nerdeyse İstanbul’un tıpkısı ucundan diğer ucuna gelebilecek. Bu Avrupa yakasında oturanlar ve Kadıköy’den gelenler üzere üstelik ferah oldu. Müthiş tıpkısı çalışma. Filhakika devamı gelecektir. Ulaştırma ve Enfrastrüktür Bakanlığına teşekkürname ediyorum. Havaalanından memleketim Ağrı’ya gezmek üzere birlikte bu yer altı treni kolaylık sağlayacak. Havaalanını de kalın kullanan biriyim. Şehir dışına başvurmak için İzmir, Ankara ve Ağrı’ya gezmek için metroyu yolmak benim için avantaj sağlayacak.”

“Havaalanından çıkmadan yolculuk yaptık”

Sıdıka Karademir, metroyu haddinden fazla beğendiğini söyledi. KKTC’den mevrut oğlunu durdurmak için Bostancı’dan geldiğini belirten Karademir, “Kestirmece 40 dakika sürdü. Aktarma olmadan erinçli geldim. Dönüşte on paralık havaalanından çıkmadan gezi yaptık. Süper olmuş bayıldım.” diye niteleyerek konuştu.

Adil Sevinçer ise Batman Havaalanı’ndan geldiğini belirterek, “Gezi gayet iyice geçti. Çokça rahat ettim. Allah bin misil razı olsun. Bizi seçme tür külfetten kurtardı.” ifadelerini kullandı.

Avukat Seyit Veziroğlu açılışı gerçekleşen metronun haddinden fazla fena hâlde hizmet olduğunu dile getirdi. Metronun açılmasını yıllardır beklediklerini tamlayan Veziroğlu, şunları söyledi:

“İnşallah bunun kabilinden hizmetlerin devam edeceğini düşünüyoruz. Bu hizmette kimin emeği varsa vatandaş yerine teşekkür ediyoruz. Buraya gelirken otobüsle geldik, 1,5-2 saat Kadıköy marifetiyle sürüyor ama metroyla olduğu ahit kısaca 45 dakikaya düşüyor. 1 saat 15 zaman ant tasarrufu oluyor. Devir birlikte bu dönemde bizim en büyük hazinemiz. Dolayısıyla çok nazik tıpkısı bakım. İnşallah bu hizmetlerin devamı gelir. Sabiha Gökçen metrosunu kullanıp demincek bile Kadıköy’e gideceğiz.”

Marmara Üniversitesi öğrencisi Beyza Berrak Yazdıç, metronun öğrenciler üzere haddinden fazla dimdik olduğunu düşündüğünü kaydetti. Metronun gidiş geliş açısından artırım sağladığını tamlayan Yazdıç, “Ego öğrenciyim yanımda tıpkısı derinti yükle geliyorum. Buradan otobüse yanılmak ve trafiğin içinde çıkmak benim amacıyla çokça tahakküm oluyor. Bu yüzden bu hizmet çokça mebzul oldu. Ailem dahi sevindi. Otobüsle gelip gezmek çok bayıltıcı oluyordu.” dedi.